13 Mart 2013 Çarşamba

Müzik > Her şey

Duman ne demiş; 'Kimi yanında arıyorsan önce içinde bulacaksın.' Ben de genel de bunu savunurum; 'Kimi yanında arıyorsan ancak ve ancak müziklerde bulursun.'
Dinlediğim müziğe göre duygularım farklı pozisyonlarda sevişir.
Çok mutlu bile olsam, eğer o şarkı duygular ve hüzünlüyse ışık hızında o moda girebilirim.Bu bence güzel bir şey değil, ama şöyle de bir avantaj var müziği hissederek dinleyen insan çok azdır. Azınlık iyidir ,özeldir, farklıdır.
Herkes tabiki de dinlemek istediği şarkı , tarz konusunda özgürdür.Ama bana kalırsa müzikten anlayan eski dinler. Teknoloji ilerledikçe müziğin de bokunu çıkarıyorlar. Bir 10-15 yıl sonra büyük ihtimalle müzikten eser kalmaz diye düşünüyorum. 
Bu yüzden bu zamanlarımı çok güzel şeyler dinleyerek geçirmeliyim.
Bir de şu var 1990'lardan sonra doğan insanlar buna ben de dahil, bize acıyorum.Daha eskiler 'En iyi gitarist, baterist ve pianistler bizim zamanımızda yetişti.' derken biz 'Bizim zamanımızda Justin Bieber, One direction vardı.' mı diyeceğiz? SİZCE DE BU ÇOK ACIMASIZ DEĞİL Mİ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder