3 Mart 2013 Pazar

Öyle işte.


            Biraz huzur lazım aslında çok değil,biraz.İnsanlar seni en anlamadığı en güçsüz kaldığın zamanda şarkılar koşar yardımına. Bazen demek istersin ''Müziğim olur musun?''. Böyle saçma yazılar yazacak kadar sıkılıyorum işte.Anlamıyor kimse seni çok karışık kafan. ''I lost myself'' yani bunu dedirtecek ne yaşadın ki? Hiçbir şey. Herkes (herkesten kastım kim bilmiyorum) he işte o herkes neler yaşıyor ne zorluklar sen burda iki kötü haber alıyorsun hemen depresyon ayakları. Bende. Böyle konuştuğuma bakma.
            En çok ne mutlu eder seni bilmiyorsun, ailenle hep aran kötü, sevgilin seni siklemiyor he işte bunların sonu yok ergen.Amaçsızca yaşıyor insanlar.Ee ben de mi öyleyim? Hayır tabiki de.Hedeflerim var amaçlarım var benim bunların bile sonu yok aslında.
Sonu yok aslında hiçbir şeyin, hiçbir şeyin.İnsanoğlu aç işte her şeyin daha fazlasını daha büyüğünü istiyor.Daha fazla güven , daha fazla aşk, daha fazla popülerlik , daha fazla çay, daha fazla kahve...Peki ya daha fazla sevgi? Asla.''Love hurts'' çok fazla sevgi korkutur insanı taşıması zor hem ağır yük hem de herşeyi yaptırır insana. Kendimden biliyorum.Çok boktan bir şeymiş gerçekten.Bak ''gerçekten'' diyorum sırf inandırıcı olsun diye.
            Çok,sevgiyi takmadığım anımdayım bu sefer de.Sikimde değilsin dünyaa.Erkekler mi ? Hmm. Onları da siktir et ne işe yarıyorlar ki.Anlamıyor kimse sevgiden.Neyin çabasındasın ki ey seven?
           Aşk ne ? Öpüşmek mi? Sevişmek mi? Bakışmak mı? Sarılmak mı? Ne ki aşk.Kim çözmüş ki. Bunları yapan ve hissetmeyen birileri nasıldır ki duygularını aldırmış olmalı.Bende.
            Şu, insanları sikleme takma güçlüymüş gibi yap aranılan insan ol taktiklerini kim çıkarmışsa iyi yapmış ama yoruyor insanı be.Kimse umrunda olmasın gerçekten de.Olay bu yaa.Eğer bunları başarabilmiş biri varsa çok açık bir çek sunuyorum.İlerideki bir 20-30 yıl da işi yoksa evlenebiliriz.
            Aslında bakarsan yaşamaktan da anlayanlardanım. Ama küçük bir nüans var.Ya yaşam benim isteklerime göre şekillenmiyorsa ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder